У літаку та в автомобілі є педалі, але вони мають різне призначення.
Деякі люди вважають, що керування автомобілем і літаком має певну схожість. Проте ці транспортні засоби значно відрізняються один від одного, пише Express.
Колишній ветеран армії США, який зараз є комерційним пілотом, розповів на своїй сторінці в TikTok про деякі особливості керування літаком, включно з тим, навіщо в кабіні розміщені педалі.
“У нас є педалі і з боку капітана, і з боку офіцера. У нас є дві педалі – з правого і лівого боку. Проте вони використовуються для зміни напрямку літака”, – пояснив він.
Пілот додав, що педалі також дають змогу керувати гальмами. Він зазначив, що ліва педаль призначена для активації лівих гальм, а права педаль – для правих гальм.
“Можна використовувати й обидві педалі для уповільнення під час приземлення літака”, – наголосив льотчик.
За словами льотчика, у літаку багато перемикачів і кнопок, але немає педалі газу, як у автомобілів. Замість цього пілоти використовують важелі управління двигунами.
“Ми штовхаємо їх (важелі управління двигунами – УНІАН) уперед – один для лівого двигуна, а інший для правого. У літаків бувають три або чотири двигуни, відповідно – три або чотири важелі”, – сказав він.
Льотчик поділився, що в літаків є двірники, як і в автомобілів. Різниця полягає в тому, що в літака лобове скло розділене навпіл, а двірники можна використовувати окремо для кожного з них.
Також льотчик розповів, що люди часто переоцінюють знання пілотів. Він згадав, що в аеропортах у нього неодноразово запитували інформацію про рейси, до яких він не мав жодного стосунку.
Інші секрети авіаперельотів
Раніше досвідчений пілот назвав найкращий день тижня для купівлі дешевих авіаквитків. Зокрема, туристам нерідко радять полювати за вигідними авіаквитками в січні.
Крім того, пілот пояснив, що станеться, якщо не перевести телефон у “режим польоту” в літаку. Він зазначив, що це може перешкодити роботі екіпажу.