Якщо ви все ще вважаєте косий проділ елегантним і не розумієте, чому молодь захоплюється джинсами з низькою посадкою (це ж вульгарно!), то у нас для вас погані новини.
Розповідаємо, які ще стилістичні прийоми та кліше видають ваш вік в очах зумерів, інформує Ukr.Media.
У соціальних мережах активно обговорюється порівняння двох абсолютно різних світів: зумерів та міленіалів. Представники покоління Z гучно заявляють про зміну модних тенденцій, зокрема про те, що вузькі джинси або косий проділ — речі, так гаряче улюблені міленіалами, — безнадійно застаріли і видають не лише відсутність смаку, але й вік людини. І це тільки початок списку «маркерів», за якими зумери розпізнають міленіалів, що катастрофічно відстали від сучасних трендів.
Косий проділ
Зумери помітили, що багато міленіалів досі носять косий проділ, тоді як його вже практично неможливо зустріти в образах сучасних інфлюенсерів. Колись такі зачіски вважалися верхом елегантності та відмінним способом додати додаткового об'єму волоссю, але у 2025 році все це вже неактуально. І зумери, які обирають прямий проділ, чудово про це знають, чого не скажеш про деяких представників покоління Y.
Скінні-джинси
Поки міленіали не готові розлучитися з улюбленими скінні-джинсами, зумери із задоволенням диктують нові правила в моді та віддають перевагу беггі та широким карго. Їм абсолютно не принципово, де їх купувати: в чоловічому чи жіночому відділі. Чим ширше і вільніше, тим краще. А от справжні міленіали такої моди не приймають. Їм здається, що скінні-джинси краще підкреслюють фігуру, хоча насправді правильно підібрані вільні моделі візуально витягують силует набагато краще. Але перемогти застарілі модні стереотипи виявляється непросто.
Завищена талія
Ще однією відмінністю поколінь при купівлі джинсів та інших моделей брюк можна назвати вибір посадки. Міленіали з подивом дивляться на зумерів, які будь-якими способами намагаються якомога нижче спустити штани на стегна, щоб віддати данину модним трендам. У представників покоління Y це викликає чітку асоціацію з «вульгарною» модою 2000-х, про яку хочеться забути, як про страшний сон. Тому вони вперто обирають високу посадку, вважаючи її більш елегантною та стильною.
От тільки міленіали забувають про те, що мода циклічна. А ще вони не знають про те, що джинси із заниженою талією, актуальні у 2020-х, — це переосмислення тренду з минулого, а зовсім не його точна копія. Все вирішують нюанси: індивідуально вивірена по фігурі посадка, дотримання пропорцій і актуальний крій.
Натуральне хутро
У холодні сезони ми часто можемо спостерігати сучасних модниць-зумерів у шубах зі штучного матеріалу, тоді як багато міленіалів не готові відмовитися від свого верхнього одягу з натурального хутра. Для них це символ розкоші та статусу. Однак зумери давно відмовилися від цього кліше. Вони віддають перевагу eco-friendly матеріалам не тому, що економлять гроші, а тому що піклуються про навколишнє середовище. Вибір на користь штучного хутра підкреслює їхню прихильність екологічному ставленню до моди та споживання в принципі.
Короткі шкарпетки
Претензії зумерів до застарілих зачісок або «варварського» натурального хутра ще можна зрозуміти, але визначати покоління за довжиною шкарпеток — це вже щось новеньке і зовсім незвичне. Втім, зумери впевнені в тому, що цей «модний маркер» теж відмінно працює. За їхніми словами, багато представників покоління Y все ще носять короткі шкарпетки, які легко «сховати» у взутті.
А от зумери дотримуються протилежного тренду. Вони люблять, щоб їхні шкарпетки були помітними і були частиною образу, тому роблять вибір на користь високих гольфів, гетр або яскравих моделей з принтами. У соціальних мережах навіть з'явилися «шкарпеткові» тренди та окремі естетики, що популяризують цей аксесуар.
До речі, якщо міленіали віддають перевагу поєднанню шкарпеток з кросівками або кедами, то зумери носять високі гольфи з будь-яким взуттям — від кед до лоферів.
Скромність у прикрасах
Міленіали найчастіше обирають прості та витончені прикраси, які злегка підкреслюють образ або ненав'язливо розповідають про статус власника. Як правило, такі аксесуари підходять під будь-який стиль в одязі, і їхня кількість залишається мінімалістичною. Що стосується зумерів, то вони віддають перевагу яскравості та рясноті прикрас. На їхню думку, дороге каміння або самотнє кольє — це жахливо нудно, а от кілька ланцюжків з різних металів, яскраві сережки, масивні браслети, рясність химерних перснів і брелоки на шиї — це вже цікаво, незвично і стильно.
Що для міленіалів перевантаженість в образі, то для зумерів — спосіб заявити про себе.
«Макіяж без макіяжу» і нюдовий манікюр
Якщо в натовпі ви помітили акуратний макіяж і нюдовий манікюр, то знайте: перед вами типовий міленіал. Представники покоління Y обирають природну красу, чисту і сяючу шкіру, а також мінімум декоративної косметики. Така ж тенденція простежується і в манікюрі: акуратний френч або натуральні відтінки. Словом, міленіали — це ідеальні амбасадори природності та витонченості.
Але зумери цього не розуміють. Для них макіяж — це ще один важливий спосіб самовираження, тому вони часто експериментують — наприклад, використовують неонові стрілки або рожеву туш. Їхній манікюр також не відстає за кольоровою гамою, слідуючи правилу: «Чим яскравіше і унікальніше, тим краще». Адже зумери переконані: нудним може бути день, але точно не образ.
Якими б різними не були модні вподобання, одне залишається незмінним: циклічність моди. Те, що сьогодні вважається застарілим, завтра може знову опинитися на піку популярності. Тож, можливо, міленіали ще побачать повернення своїх улюблених трендів, а зумери одного разу відкриють для себе принадність косого проділу та мінімалістичних прикрас.