Мода

Аромати з 90-х знову в тренді: чим пахнуть головні модниці

Аромати з 90-х знову в тренді: чим пахнуть головні модниці

Дев’яності були золотою епохою парфумерії, коли аромати були сміливими, впізнаваними і незабутніми. Парфумерні бренди створювали композиції, які стали іконами того часу – насичені, стійкі, такі, що викликають емоції та миттєво впізнавані.

Деякі з них зараз знову в тренді. Розповідаємо, які саме.

Calvin Klein CK One (1994)

Один із перших унісекс-ароматів, який став справжньою революцією у світі парфумерії. CK One – це свіжа композиція, що поєднує бергамот, зелений чай, ананас і мускус, створюючи відчуття чистоти і легкості. Сьогодні аромат знову актуальний завдяки поверненню тренду на гендерно-нейтральні парфуми.

Thierry Mugler Angel (1992)

Цей аромат змінив індустрію, представивши новий клас – гурманські аромати. Angel – це поєднання шоколаду, карамелі, ванілі, пачулів і бергамота, що створює незабутній солодкий і глибокий шлейф. У 2020-х культові солодкі ноти знову в моді, а оновлені версії Angel знаходять відгук у сучасних парфумерних любителів.

Dior Dune (1991)

Цей м’який східно-деревний аромат передає відчуття літнього бризу і теплого піску. У ньому сплітаються ноти мандарина, палісандра, ванілі й амбри, створюючи заспокійливий, але водночас складний парфум. Сьогодні Dune переживає другу хвилю популярності, оскільки тренд на вінтажну парфумерію набирає обертів.

Yves Saint Laurent Opium (перевидання 1995)

Хоча оригінальний Opium з’явився в 70-х, його версія 90-х років стала ще більш впізнаваною і затребуваною. Це глибокий східний аромат з нотами гвоздики, кориці, ванілі та ладану. Він залишається популярним серед тих, хто любить інтенсивні, тягучі й загадкові композиції.

Lancôme Trésor (1990)

Розкішний і жіночний аромат з нотами персика, абрикоса, троянди, ірису і ванілі, який втілює в собі тепло, романтику і благородство. Останніми роками інтерес до Trésor знову зріс, оскільки тренд на пудрові та квіткові аромати знову в моді.

Jean Paul Gaultier Classique (1993)

Флакон у вигляді жіночого силуету став одним з найбільш впізнаваних у світі парфумерії. Сам аромат – спокусливе поєднання троянди, імбиру, ванілі та амбри, що створює теплий, чуттєвий і стійкий шлейф. Сьогодні Classique залишається затребуваним завдяки ретро-ноткам і неперевершеній елегантності.

Читайте також

Модні куртки 2025: головні тренди та стильні новинки сезону

З кожним роком мода змінюється, і модні куртки 2025 поєднують у собі стиль, функціональність та практичність. Якщо ви шукаєте модні куртки жіночі або цікавитеся, які куртки зараз модні, ця стаття допоможе розібратися в

У столичному ТРЦ “Гулівер” відкривається новий магазин професійної косметики Beauty Prof

Сьогодні національний дистриб’ютор професійної косметики в Україні Beauty Prof пропонує понад 17 000 сертифікованих товарів від 450 світових та українських брендів.5 лютого на другому поверсі ТРЦ "Гулівер"…