Виробники ліків це підтримують.
Як повідомляє міжнародна консалтингова агенція Deloitte, 62% українців відмовляються від продукції або послуг компаній, які досі присутні на російському ринку. Це свідчить про те, що репутація і відповідальна громадянська позиція є більш цінними активами для українського бізнесу, ніж прибутки з токсичних джерел.
Так інформацію Deloitte Ukraine прокоментували представники фармацевтичної компанії “Дарниця”, додавши, що стратегічне рішення про її вихід з ринку РФ було прийнято ще з початком російської агресії у 2014 році.
В компанії також підкреслили, що з 2015 року не реалізували в Росії жодної упаковки своєї продукції, попри значний попит з боку російських споживачів. А після початку повномасштабного вторгнення керівництво “Дарниці” лише завершило деякі формальності, анулювавши всі реєстраційні свідоцтва на препарати в Росії та Білорусі, наголосивши що це було питанням цінностей, а не прибутку.
Після цього фармацевтична компанія провела повний аудит переліку своїх контрагентів і припинила співробітництво з усіма дистриб’юторами та партнерами, які вирішили залишитись на ринку агресора. Як заявляють в “Дарниці”, повна відмова від будь-яких бізнес-зв’язків з РФ, в тому числі опосередкованих, є незмінною стратегією і частиною ціннісного фундаменту компанії.
“Ми вийшли з РФ, коли це ще не було загальною вимогою. І не плануємо повертатися — навіть після нашої перемоги. Бізнес не може існувати поза виміром життя”, — заявила Катерина Загорій, директорка ради директорів “Дарниці”.