Як без зайвих витрат оптимізувати роботу стоматологічної клініки та підвищити її ефективність? Сьогодні це просто, якщо ви використовуєте Emexes Dent — нову програму CRM для стоматології. Нещодавно розроблений софт, вирізняє простота та зручність у застосуванні, а головне — велика кількість інструментів, розроблених кращими IT спеціалістами у співпраці з провідними лікарями-стоматологами.
Emexes Dent: зручність та ефективність
Застосування нової CRM–програми для стоматології дозволяє керівнику медичного закладу, завжди “тримати руку на пульсі”, в будь-який момент здійснювати керування в режимі онлайн, мати швидкий доступ до статистичних даних та звітів. Ось лише декілька основних переваг застосування програми Емексес Дент:
- Інтерактивна зубна формула та електронні карти пацієнтів
- Використання програми Емексес Дент дозволяє керівнику бути в курсі будь-яких змін в CRM стосовно розкладу роботи лікарів, прийому пацієнтів або фінансових розрахунків. В архіві зберігається ім’я працівника, які змінював дані, отже, відстеження підозрілої активності є результативним.
- Складання звітів в автоматичному режимі — одна з найважливіших переваг Emexes Dent, яка здійснює аналіз інформації про співробітників, зміни в балансі та низці інших параметрів, що характеризують ефективність роботи клініки.
- Індивідуальні рівні доступу — просте та раціональне рішення, що обмежує взаємодію працівника з системою CRM та сферою його діяльності. Такий підхід дозволяє зменшити вірогідність помилок, скоротити процес навчання та спростити роботу для персоналу.
- Реалізований в програмі розділ “Партнери” дозволяє керівнику більш ефективно працювати над розширенням клієнтської бази та підвищенням прибутків. Ви отримуєте можливість активної співпраці з іншими клініками, надаючи спектр додаткових послуг (обстеження, окремі види лікування, протезування тощо).
Тотальна автоматизація
Добре відомо, що робота медичного працівника — це не лише надання допомоги пацієнту, але й величезний обсяг рутинної роботи. Використання програми Емексес Дент дозволяє автоматизувати велику кількість таких процесів. Отже, фіксація списання матеріалів зі складу, контроль прийому пацієнтів, будь-які зміни у розкладі тепер можуть здійснюватися автоматично, дозволяючи вам завжди мати максимально повну та детальну інформацію про будь-які сторони роботи клініки.