Краса

Косметичні засоби, які не варто купувати заради красивого дизайну, толку з них ніякого

Краще дивитися на склад, а не на упаковку.

Косметичні засоби, які не варто купувати заради красивого дизайну, толку з них ніякого

Ніщо так не тішить око, як полиця з новенькою косметикою. Але буває, що за яскравим флаконом ховається засіб, який навряд чи заслуговує на місце у вашій рутині. Ось п'ять типових "обманок", які купують не за ефективність, а за дизайн, інформує Ukr.Media.

Шампуні в дизайнерських пляшках

Ідеальний аромат, розкішний флакон — і… майже ніякого толку. Основне завдання шампуню — очищати шкіру голови. А ось за гладкість, блиск і силу волосся відповідають зовсім інші засоби: бальзами, маски, незмивні засоби.

Поради:

  • Для сухої шкіри голови — зволожувальний шампунь + незмивний догляд;

  • Для жирної — засоби з м'ятою і без обтяжливих олій;

  • Нормальний тип — тільки м'який шампунь і мінімум фена.

Блиски з блискітками і сердечками

Милі флакончики притягують, особливо біля каси. Але на ділі більшість таких засобів створюють лише декоративну плівку і можуть навіть сушити губи. Особливо — якщо в складі є ментол, спирт або ефірні олії.

Вибирайте засоби з SPF, натуральними восками і мінімалістичним складом. Менше декору — більше користі.

Косметика від улюблених зірок

Знаменитості в рекламі — сильний тригер. Але те, що добре для зірки, може бути марним для вас.

Догляд варто підбирати не за плакатами, а після консультації з косметологом, попереджають експерти з догляду за шкірою.

Туш із незвичайною щіточкою

Фантазія виробників не знає меж: від щіточок з вигином до вібрації. Але працюють вони тільки за умови правильного підбору.

  • Прямі: для природного ефекту.
  • Круглі: для об'єму.
  • Міні-щітки: для коротких вій.
  • Вигнуті: для завитка.

Решта — маркетинг.

Маски із золотом

Тканинні маски — слабкість багатьох. Але не все блискуче — корисне. Часто "золото" у складі — звичайний гліттер без користі. А тим часом ефективність залежить від складу: шукайте гіалуронку, ретинол, екстракти трав, якщо хочете реальний ефект.

Дизайн — приємний бонус, але не привід для покупки. Краще дивитися в склад, а не на упаковку. Тому що красива баночка — це не гарантія результату.

Читайте також

«Чебурашка» від набряків: лікарі розкритикували популярний корейський тренд

І яких тільки способів зняття набряків зараз не знайти на просторах інтернету. Спеціальні патчі з охолоджувальним ефектом давно не в пошані. Дівчата намагаються пробувати нове, і діляться результатами своїх…

Собі не купують, а нам продають: популярна корейська косметика, про яку в Кореї навіть не чули

Ви сильно здивуєтеся. Кореянки-дами досвідчені і просунуті. Продукти, які у нас викликають щенячий захват, у них тестували років так 10 тому. Частина брендів — на кшталт звичних Elizavecca, Holika Holika, FarmStay — вважають…

Буде як шовкове: 5 порад від експертів для гладкого волосся

Реанімуємо тьмяні та жорсткі локони. Якщо волосся нагадує мочалку, можливо, у всьому винна вода. Або ваш рушник. Або навіть наволочка. Розбираємо 5 неочевидних порад догляду від експертів — вам точно потрібно про це знати!…

Для краси шкіри та волосся: корисні властивості розмарину у косметології

Відкриваємо секрети розмарину для краси. Розмарин — знайома нам рослина, яку часто використовують у кулінарії як ароматну траву. Однак далеко не всі знають про її корисні властивості для краси шкіри та волосся. Ще в давні…

10 ознак того, що ти маєш проблеми з нирками

Багато хто з нас живе із хворобою нирок, і, що найсумніше, навіть не підозрює про це. Існує ряд фізичних ознак захворювання нирок, але часто люди відносять їх до інших захворювань і не поспішають звертатися до лікаря.Крім…